Seyda45 merhabalar, ben ek gıdaya ilk olarak yoğurtla başladım. Sonrasında yemek istemese bile önüne koydum haşlayıp , keşfetti oynadı, yere attı. Israrla yıkadım koydum yine oynadı. Derken derken şuan blw devam ediyorum. Günde 2 öğün veriyorum. Bir sabah birde ikindi vakti. 5 gibi falan. Sabah meyve mesela, öğleden sonra da muhallebi, yoğurt varsa yoğurt. Şu ana kadar verdiklerimi de soruyorsanız, muz, avokado, şeftali, nektarin, kemikli et haşladım onu verdim etlerinin suyunu emdi mesela.. yoğurt, Yumurta sarısı, bal kabağı, kırmızı erik, lor peyniri, tahin pekmez ,karpuz, kabak, havuç.. şuan aklıma gelenler bunlar..bunları verdim. Çok şükür herhangi bir alerjisi çıkmadı.