Merhabalar hanımlar bebeğim suan 3 ay 10 günlük. Kurban bayramında filan emzik vermeye başladım yani 2 aylık filandi. Gaz sancıları hafiflesin vs diye. Emzik verdikten 1 hafta içinde memeyi almamaya başladı emmek istemedi. Bende neden olduğunu anlamadığım için çare olarak silikon meme ucu taktım onla emmeye devam etti. Ama son 10 15 gündür onla da emmiyor du asla. Ne yapsam emziremedim sürekli ağlıyor huzursuz uyumuyor vs aç olduğu içinde daha çok ağlıyor tabi. İlk bir kaç gün sağip Biberonla verdim ama alışır diye onuda bıraktım emzirmeye zorladım farklı pozisyonlar da öyle böyle emdi ama çok zor oldu. Smdi netten baktığım kadarıyla bebekler 3 ay atağı geciriyormus bizimki atak döneminde olduğu için mi emmek istemedi şuan emiyor ama uyumuyor sürekli ağlıyor kucak istiyor. Emzigi biraktirmaya calsiyorum 3 gündür vermiyorum ama durmuyor hiç. Başına böyle bisey gelen varmi yardımcı olurmusunuz lütfen emzik kullanıp bunu yaşayan var mı smdi emzik versem yine emmez mi