Melis2015 Sinemolojib bence normal bizde 650 700 arası alioz hephocte canımı sıkmıyorum sağlıklı sonucta
Asel35ahsen Sinemolojib benim bebeğim de 2.ayın sonunda 500 gr almıştı ondan sonra 900 gr aldı 4.ayında yine 1 kg almış sağlık sorunu yoksa kilosunu dert etmeyin. Bir sorun olsa zaten ebeler ve doktorlar söylüyo
livanurvealpinannesi61 Sinemolojib normal ilk ay 6 bebeklerin ayda en az 500 gr alması beklenir 500 gr ve üzeri kilo alıyorsa sorun yoktur.
Sinemolojib Melis2015 evet cok şükür sağlıklı da ne bileyim takıldım bi ya ek gıdaya 4de geçmeyi düşünüyorum