merhaba daha once de yazmistim 11 aylik ikiz bebeklerim var 20 gun oldu sutten kestim hic bir sey yemedikleri icin burada ki tavsiyeler uzerine formul sute basladim ve hala yemek yemiyorlar sadece aptamil ve kasik mama yiyorlar tekrar emzirsem eskisi gibi sutum gelir mi eskisi gibi vitaminli olur mu ve bu bebeklerim uzerinde olumsuz bir etki yapr mi yabi bir kesip bir vermek piskolojik olarak etkiler mi bu durumu yasayan ya da bilen bana bir fikir verebilir mi