BAL_EVLAT16 böyle bebek görmedik diyenlerin ağzına kürekle vurasım geliyor
Böyle bebek çok, onlarda olmayabilir ama bende de car etrafımda gördüğüm birçok çocukta da var
Çok normal süreçler, her bebek aynı değil kimisi yabancılarla bir arada olmak istemez, yabancıları sevmez, daha içe dönük olur
Ama bunlar sadece dönemsel şeyler, oğlum iki yaşına kadar böyleydi, şimdi 3 yaşında herkesle anlaşıyor herkesle iletişim halinde