Kızlar bebeğim 3570 gr doğdu şu anda 2 ay 5 günlüğüz yarın 2 aylık kontrolüne götürcem sıra aldım 2 aylık aşısına gittiğimizde 5 kilo geldi ebe üzerindekileri felan saymayinca 4900 diyelim dedi sadece anne sütü aliyodu sizce kilo alımı az mı boyu maşallah çok güzel 50 cm doğdu 5 gün önce 59 cm geldi ama kilo bakımından az gibi yarın doktoruna da sorucam sizden de fikir edinmek istedim