Zeyda Arkadaşlar görüyorum ki çoğunluk aile hekiminin verdiği damlaları kullanmayıp başka markalar arayışına girmiş içerikleri ve yan etkileri sebepli buraya kadar herşey tamam peki madem zararlı içerik var madem yan etki yapıyor (bazılarına) neden bunu devlet veriyor içeriğini inceletmiyor mu denetimlerden denemelerden geçmiyor mu bu damlalar yoksa piyasa da ki markaları alacak durumu olmayanlar mecbur mu bırakılıyor? biz damla konusunda devletin uygulamasına güvenemiyorsak ben orada yapılan rutin aşıların da güvenirliği hakkında kendim araştırmam mı gerekiyor yani devletin verdiği damlanın içeriği kötüyse çocuğuma yaptığı aşı kim bilir nasıl burdan bu sonuç çıkmaz mı kime neye güveniceZ yada sırf bazı kesim belli bir rant sağlasın diye başka markalara mı yönlendiriliyoruz bilen var ise şu konuya mantıklı bir açıklama getirsin biri ??
Deniz344 Zeyda valla ben de ozel olarak aliyordum sonra aile hekiminin verdigini kullanayaim dedim cocogumu okadr kötü kabiz ettiki 10 gun cektik ve kestim hicbirini kullanmiyorum artik desiginizde haklisiniz aşılarda ne kadar guvenilir bilemeyiz ama işte mecbur yaptiriyorum
2maviboncuk Zeyda İki çocuğum var biri 6 biri 22aylık ikisinide kullandım bi sorun görmedim zararlı olanı neden dağıtsınlar ki bence bu duyum piyasadaki diğer ürünlerin satılması için yapılmış bi duyum diye düşünüyorum ben
Eloo005 Zeyda sağlık ocaklarının ücretsiz vermiş olduğu damla var o kabız vs içerikleri kötü diyorlar. Ama kendi yazmış olduğu ve çoğu anneninde aldığı devit-3 damla var onu yazıyor aile hekimi biz kullandık memnun da kaldık yani .
nur-nr_123 Zeyda bn özel damla aldım kullandım ama dvit kısa süre kan ilacını hiç almadım gerek duymadım pekmez vs yiyordu yeme içmesde güzeldi
livanurvealpinannesi61 2maviboncuk vegaferon da krem esansı paraben var. Devit 3 vitamin de BHA var Google dan zararlarına Bi bakın.
Zeyda nur-nr_123 4. Ayından sonra mı pekmezle desteklediniz yoksa yaşını doldurduktan sonra mı ben mi yanlış anladım 🤭
nur-nr_123 Zeyda 6. Ay itibariyle ek gıda döneminde 4. Ayda veriliyor damla bzie öyle verdiler ama bn unutkan bir insanım o damla bizle belki 1 sene gezdi kullanmadım gerek duymadım kan vs herşeyleride güzeldi
Ayazmom1 Zeyda pekmez kan eksikliğine tamamen iyi gelmez tek başına kan yapmaz yani ek olarak damla kullanmanız lazım
Asicimm Ben ne iğneleri vurdurdum nede o damlaları kullandım, D vitamini 2 ayına kadar verdim, İğneler zaten mecburi değil …
livanurvealpinannesi61 Asicimm yalnız bazı ana sınıfları aşı kartı istiyor bilginiz olsun çoğu okulda da aşı karşıtı zorunlu hale gelir bu gidişle aşı kartı istenildiğinde çocuğunuzu okula göndermiceksiniz sanırım şuan aşı yaptırmayan o kadar çok kişi var ki aşı ile kontrol altına alınan birçok hastalık şuan tekrar nüksetti kızamık VS aşırı arttı ki bu aşılar bizede yapılmış zamanında hangimize bişey oldu.
Zeyda ArdenGiz işte bende bunu anlamıyorum parabenin zararlı olduğunu bu Sağlık bakanlığı bilmiyor mu da gelen gidene verip duruyorlar
Nil123 Zeyda doktorm şöyle dedi çok az miktar paraben var ilacın bozulmasını önlemek amaçlı koyulmuş insan sağlığını etkileyecek düzeyde değil ben yinede istemem dersen özelini al ama bende kendi çocuklarıma kullandım korkutacak bişey değil bazı aileler ben kesinlikle istemiyorum diyor özel alıyor tercih sizin dedi.
Deletedmom5284 Ben aile hekimine demiştim ki şampuanı bile parabensiz alıyoruz bunların içinde neden paraben var oda ben kendi çocuğumada vermiyorum başka marka araştırıp kullanmanı öneririm dedi
Zeyda Deletedmom5284 gerçekten durumumuz çok vahim doktorunuz özetle bende emir kuluyum demek istemiş
livanurvealpinannesi61 Deletedmom5284 banada hemşire aynısını söyledi dalin VS içinde aşırı kimyasal var hiç onları kullanma demişti. Ama sağlık bakanlığı malesef bunu ti ye almıyor.
Deletedmon_65 Zeyda o kadar haklısınız ki sağlık ocağı 4 ayımız da bize kan ilaci verdi kullandık daha bitmedi burdan birisi o kan damlasının paraben içerdiğini söyledi madem öyleyse devlet bize bunu niye verdi ? Kafam karışık bunu duydum veresim gelmiyor suan o kan damlasını