Oğlum 4 aylık bugün tekrar kalça ultrasonu çekildi. Muayene normal gözüküyor ama ortopediste gidin belki bandaj verirler dedi. İnternetten araştırdım kötü görünüyor bebeğim çok zorlanacak gibi takılırsa. Sağ alfa açısı 63 sol 58 sağ beta 46 sol 48. Böyle birşey yaşayan oldu mu acaba