Merhaba kizlae. Bebeğim yarın tam 2 aylık. Chhicconun kauçuk emzigini aldım doğduğunda ağır geldi tutamadı nuk un damaklı emzigini aldım. Emiyor uyku esnasında asla düşürmüyor. Ama fakat uykuya dalmadan veya uyanıkken hem emzik için ağlıyor ağzına verince iki kere çekip atıyor elimizdecdestek yapınca giki çıkmadan emiyor. Bırakınca direk bırakıyor. Emzik çok hafif ağır değil. Ben anlamadım 2 aylık ama emzik küçük mu geliyor acaba ne yapmam lazım. Gündüz resmen memede emiyor gibi kutluyor beni başında