Arkadaşlar herkese merhabalar, kızım yakında 6 aylık olacak. Ek gıdaya 5 ay 1 haftalıkken başladık kilosu düşük diye. Tadımlar yapıyorum o günden beri. Ancak şöyle bir sorunum var, çocuğa ne versem bogazında kalacak diye çok korkuyorum 😭 Zaten normalde de sakin bir insan değilim valla bu ek gıda işinde iyice panik oldum, elma rendeledim cam rende ile,verdim biraz geri çıkardı bogazında kaldı sandım nasıl panikledim 😩 Yani hiç böyle olmak istemiyorum ama nasıl bu çocuğa katı şeyler yedireceğim bilmiyorum böyle olunca kendime sinirleniyorum, bir yandan da ben panik olunca o da etkilenecek diye korkuyorum 😭😭