Alisinannesii Kızlar puanım (yks) 310du tercih verdim bugün açıklandı sağlık kurumları işletmeciliği Anadolu üniversitesi açıköğretim olmasını ben kendim istedim de bolum sizce çok mu kötü okunamayan var mk
Goktugbey Alisinannesii Çalıştığım hastanede doktor asistanları ve vezne çalışanlarının okuduğu bir bölümdü.. Ama o bölümlerde lise mezunu da çalışabiliyordu zaten..
Alisinannesii slnkrglu özel hastane de yada atanabilirsem çalışmayı kendi ayaklarım üzerinde durmayı dusunuyorum