40 günlük olmadan topuk kanından tsh si yüksek diye aradılar ne yapacamı şaşırdım 3 aylık oldu yeni tsh kendiliğinden normale döndü 3 ayda 9
Kere kan aldılar. Pipisinde darlık var dediler sünnet ettirdik bizi içeri almadılar kapıda bekledim ne kadar çok ağladıysa sünnetten sonra huy değiştirdi 8-9 arası bir saat cığlık cığlığa ağlama krızleri başladı. Şimdide sol gözünde kayma var gibi geliyor göz domturuna görecem. Ve sağından solundan sesler cıkarıyorum dönmüyor ama yüksek sesleden korkuyor ve uyanıyor. O kadar üzülüyorum ki en ufak şeyle hastaneye koşasım geliyor panik oluyorum sanki bir şey mi var diye hep hazırda bekliyorum. İlk bebeğim normal mi yoksa ben bu işi beceremiyormuyum. Ağlama kırızlerinde acil kapısına koştuğum oldu