kenankaan Zynp555 ben emzirirken kimyasala karşıyım, %100 organik ve bitki tozu olan kına karışımları var, onlarla saçımı boyadım. Yani kına yaktım. Ama normal kına gibi kırmızı olmuyor, koyu renk istedim öyle hazırladılar saçım normal kına kokuyor.
Narnur1907 Zynp555 BNde merak ediyoru m 40 günlük olunca boyatmak istiyorum hamilelikte boyatmadım çünkü