Kızlar bugün sağlık ocağına indim oğlumu götürdüm aynı zamanda da kızıma baktı konuşyomu dedi bende derdini istediklerini anlatabiliyor ben anlıyorum daha yeni yeni ikili cümle kuruyoruz dedim oda bana senin anlaman önemli değil çevrenin anlaması gerekiyor dedi sonra kızıma sen neden buraya geldin iğnemi olacaksın falan dedi kızım da sadece evet dedi kardeşini göstererek bu kim dedi kızımda ayaz dedi ama gelin görün benim içime şüphe düştü canımı çok sıktı kadın hastaneye götürcem ama sizlere de sormak istiyorum sizin çocuklarınızın konuşma durumu nedir