Arkadaşlar doğduğundan beri çok yara olduğu için ve çok emdiği için silikon üç kullanıyorum beni rahatlattı bı daha da olmadı yara falan,ilerleyen zamanlarda sorun yasarmiyim acaba,durum emsin nasıl istiyorsa bebek için sakıncası yok diyor.Ama bazı kişiler meme reddi olduğunu söylüyor şu an 4 ayligiz,gerçi işe başlayacağım ek gıda döneminde e o zaman da biberonla içmek zorunda kalacak bu konu hakkında düşünceleriniz neler