cinarinannesi2707 Merhaba anneler, bebeğim daha 19 günlük üşütmesin diye 2 kat giydiriyorum pişik olmasının sebebi bu olabilir mi ve önerleriniz neler?
Ahmedhll cinarinannesi2707 bebeklerin üşüdüğünde ense ve göğsüne bakarak anlarız:) ona göre giydirirsen isilik olmasin annesi .hem bebekler aksine çok sıcak sevmez oda sıcaklığı 22-23 derece olmalı.ki fan çalıştırıyorum isa sıcaklığı ona rağmen 27
eserekli_kiz11 cinarinannesi2707 bu sicakta iki kat mi giydryosn birde evin ici sicakmis ztn tabi bu yuzden isilik olur sen baskalrinin lafini bosver dus aldr gunluk ve kuru tut boyun arasi kol alti gbi eger illa uzun gydrceksen cok ince tek kat gydr suan bnm evinin ici 29 derece sadece zibinla duruyoruz uyurken sadecce karnini ortuyorum muslin ortuyle eger bebegin ayaklarina ellerine bakarak söylüyorlar ise üşüyor diye bebegin alini burnu sicaksa üşümez
cinarinannesi2707 Ahmedhll aslında vücudu gayet sıcak tek kat giydirdiğimdede ama gaz sancısından ağlıyor genelde herkes bebek o üşür sen üşütüyorsun çocuğu diyip lafları sayıyorlar. Evde klima vantilatör çalıştırmıyorum evin içi 28 derece çocugun üstünü de örtüyorum. Gaz olmasın derken pişik oluyor 😔