Selanik_guzeli 1,5 sene sonrasını düşünmeyin ya hemen🙈 ben geçen şubatta başladım 1 dönem ücretsiz izin aldım,bebeğim 11 aylıktı başladığımda çok zorlanmadım öncesinde ben de kötü hissediyordum hem de çok çok kötü ama düşündüğüm gibi olmadı. 16 saatim var 3 gün gidiyorum belki o yüzden bilmiyorum.