momyy_ Kızlar oğlumun dilinde süt katman şeklinde olmuş tamam normalde oluyo ama çok olmuş neden olur bu mamayi koyu mu yapıyorum acaba 30 ml bir ölçek koyuyorum
Alperin_annesi momyy_ bana pamukçuk gibi geldi canım. Su vermiştim ben birde bir su bardağı suyun içine bir çay kaşığı karbonat atmıştım onunla temiz bir tülbentle dilini ağzının içini silmiştim geçmişti
GizemYe momyy_ merhaba🌸 süt lekesi de olabilir mamayı sıcak mı veriyorsunuz ondanda olabilir diye duymuştum. Hatta aile büyükleri bana emzirme döneminde çok sıcak içme bebeğin dili beyaz olur derlerdi
Yelzyss Alperin_annesi evet bu şeklde temizlemeniz lazım . Ben emziryorum bizde de var sürekli silmemiz lazım yoksa katman olur. Tahta çubuğa bezi sarıyorum onu karbonatlı suya batırıp siliyorum. Sert oldugu için daha rahat temizleniyor
RuzgartosDemir momyy_ bebeklerin bağışıklık sistemi gelişmediği için bakteri ve mantarlara karşı çok açıklar. Bu yüzden pamukçuk, konak vs oluyorlar. Hergün temizlerseniz sorun olmaz. Pamukçuk pişik de yapabilir
momyy_ GizemYe yok canım hem emziriyom hem mama veriyorum ne mamayı sıcak veriyorum nede kendim sıcak birşeyler içiyorum bu bildiğiniz katman olmuş yani mamadan olduğu belli de acaba koyu mu yapıyorum dedim
Yelzyss Alperin_annesi boğazına kadar değil dilinim ortasına kadar hafif hafif bastırıyorum parmagınızlada yapabiirsinz
FmBetull momyy_ mamayı koyu yaptığınız için olacağını sanmıyorum.Pamukçuktur tülbentin kenarını karbonatlı suya batırıp dilini kazımanız gerekiyor ancak öyle geçer.Sizin göğsünüzü de yara yapabilir mutlaka yapın dediğimi.