İrmiği haşlıyorum . Üzerine 1 çay kaşığı badem , bir çay kaşığı ceviz ,1 çay kaşığı keçiboynuzu özü , 1 çay kaşığı labne , 3 bebek büskivisi ekliyorum . İyice karıştırıyorum . Acayip güzel bir tad oluyor . Kızım severek yiyor . Yumurta alerjimiz olduğu için onu koyamıyoruz 😔