Demeteymenim Trendyoldan og natural markasını aldım ben. Bebek irmiği incecik çekilmiş oluyor neredeyse una yakın o yüzden daha güzel oluyor muhallebilerde falan hem de bu markanın organik doğal oluyor. Normal irmik de alınıp rondodan geçirilip kullanılabilir aynı görevi görür diye düşünüyorum ama sonuçta paketli market gıdası ne kadar doğaldır ne kadar organiktir bilemeyiz. Belki Migros,metro market ya da macro centerda falan vardır hic bakmadım direkt internetten söylüyorum bütün bebek ürünlerimi.