[silindi] Merhaba hanımlar ablamın oğlu 10 aylık sürekli ağlıyor ateşi çıkıyor sizce neyden oluyor götürüyor ateş düşürücü ağrı kesici verip gönderiyorlar ateşi evde nasıl geçirir aranızda bunu yaşayan varmı sizce dış çıkardığı icinmi dir
Eysar [silindi] kanına baksinlar enfeksiyon olablr bizimde iki gündür ateşimiz var biarzdan acile.gidecegiz
ayseeeasln21 Eğer ateş varsa vücutta enfeksiyon vardır kan tahlili,idrar tahlili istenmiş mi . Ne kadar çıkıyor ateşi diş o kadar ateş yapar mı bilmiyorum