Deletedmom_21 Bilgisayar kursu vs o tarz kurslar oluyor ya giden var mi gidipte o sekilde is bulan var mi
nazlimom_ Deletedmom_21 çocuk gelişimine gitmiştim halk eğitiminde staj yapmıştım 1-2 senede kreşte çalıştım