yildirimfamily Kizlar bebegim daha 13 gunluk oksuruyor ole deli gibi degil tabi gunde 2 yada 3 sefer aradada hapsirigi var onemli bisy mi yoksa normalmidr emmdikten sonra norml diolr ama emmedende oksuruyor hirilti flnda duymadm daha pzrtesi kontrolu var ama simdiden goturmlym bi akil verin
Derin_Deniz yildirimfamily canım benim de bebeğim 13 günlük o da öksürüyor arada bir. Hapşırınca normal olduğunu biliyorum ama öksürük için benim de fikrim yok . Kuru öksürük gibi böyle hastalık gibi değil .
yildirimfamily Derin_Deniz hastalik gibi degil sanki ama bilmedim ya yanlista dusunmk istemiorm😔 bide bazen cok hizli nefes alip veriyor anlam veremedim
Derin_Deniz yildirimfamily evet canım aynı kızım da öyle , nefes alışverişi de bazen hızlı . Bebeklerde normal mi acaba 🤔
S_D yildirimfamily hızlı nefes alıp vermesi çok normal canım bende ilk zamanlar çok korkmuştum kalbinde sorun var diye bile düşündüm 🤣 ama yenidoğanlar öyle nefes alıyormuş zaten