Arkadaşlar merhaba bebeğim tam 9 aylık. Bu sabah uynadım uyku eğitimi vermek için bana bi ilham geldi 😀25 gündür Antalya’da tatildeyim ewde uykuları gayet iyiydi beşiğine koyduğum gibi hemn uyuyordu ve buraya geldiğimden beri uykularımız berbat oldu bi hamakta yatıyordu bi bebek arabasında yatıyordu yanımda park beşiği vardı ama asla uyumuyordu içinde. Bugün sabah 7 de uyandı oğlum saat 10 buçukta uyuttum sallamadan pışpışlayarak biraz uğraştıktan sonra başarılı sonuç aldım saat 1 buçukta uyandı. Ve şimdi yine çabaladım tam 16:30 da uyutmayı başardım. Şükür çabalarım boşa gitmiyor bakalım akşam nasıl sonuçlanıcak. Sizinle paylaşmak istedim 🥰