1prens1kedii1 Minnikkiz normalde artıyordu ama şu sıralar bir azalma var gögüs bedenim küçülmüş gibide hissediyorum psikolojik mi bilmiyorum ama inşallah düzelir
Yasem12 Ovariproprium Ovariproprium 2 3 saatte sagsam da çok az süt geliyo .dün gece biraz sagdim hiç süt gelmedi ama gece uyandığında göğsün taş gibiydi sagmanin etkisi mi oldu acaba .bir kere de etkisini gösterir mi