Mommy_Bird ben xiaomi kullanıyorum, kızım henüz ek gıdaya geçmedi eşim ve bana yetiyor, sulu yemek dışında her şeyi yapıyorum börek, et vs. Haznesi küçük ama 2 kişiye yetiyor kalabalık aileler için xiaomi pek uygun değil. Az önce biber dolması yaptım pirinçleri kavurmadan gayet güzel oldu pirinçler yumuşacık. Tavsiye ediyorum.