baby-mom Az bi borcum kalmıştı ama en son faizi ödenmeyecek kararı alındıktan sonra ne kadar borcum kaldığını öğrenemiyorum. E devlette falan çıkmıyor sayfa hata veriyor. Nerden öğrenebilirim ?
littlemomylife baby-mom bende baktım ama olduğu gibi duruyor ve ödemiştim bi kısmını da kesin olarak deri ödenecek mi ödediğimiz faiz kısımları
baby-mom Gulceninannesi25 Yapılan teknik bir çalışma nedeniyle hizmet sunulmamaktadır diyor Mobilden giriyorum ondan olabilir mi öyle bi seçenek çıkmıyor
Gulceninannesi25 baby-mom bende mobil uygulama ile bakıyorum belki faiz ile ilgili bir çalışma düzenleme vardır yani ödeme yapanlara yapılacakmış vergi dairesinde öyle söylemişlerdi ama
Toprakmelissa EtiPetito yok hiç yapmadım başlatmadım hatta vergi dairesine gitti 6 bindi borcum 11 e çıkmış şimdi yine 6 bin olarak gözüküyor
EtiPetito Toprakmelissa ama daha sürece tam anlamıyla başlanmadı o yüzden silinmedi kimsenin diye biliyordum şaşırdım şu an benimki de silinmemiş aynı duruyor :/
hum55x Toprakmelissa ne kadar süre bergi dairesinde kaldı benim borcumda şuan vergi dairesinde hiç ödeme yapmadım henüz
Toprakmelissa EtiPetito bizim arkadaşında silinmiş 6 bindi 3 olmuş ona taksit yapmamışlar bana yapmışlar valla karışık olmuş biraz herkesin yapılandırma yapmışmıydınız
Toprakmelissa baby-mom siz ödediğiniz için yani başlattığınız için ödeyeceksiniz sanırım ama bi araştırın derim ödemeden önce
Toprakmelissa EtiPetito bende yaptım onaylandığını bile bilmiyodum belki ondan olmuştur dedim o da yok 😅