Tubasel5 Yeni yürümeye başladı. 14 aylık. Sağ ayak dışa doğru basarak yürüyor kızım. Varmı başına gelen .🤦🏼♀️
Busraata Tubasel5 yeğenim o şekildeydi havuzlu ortopedik terlik önerdi doktoru zamanla düzelir demişti
kahvekokusuu Tubasel5 benim oğlum da içe dönük basıyor 2yasinda gittim doktora Kasım ayına yürüme analizi icin randevu verdi ama büyük ihtimalle erken yürüdüğü için oluşmuş demişti doktor
Tubasel5 Busraata yaa korkuyorm sıkıntı olur diye. Bır ay yürüsün duzelmezse doktora gidecgm . İnşallah düzelir😑
Busraata Tubasel5 mutlaka kullanacak ayakkabi ya da sandalet hepsini ortopedik tercih edin benim oglumda öyle sorun yok ama hep onu tercih ediyoruz
Tubasel5 kahvekokusuu bizimki erken yürümedi. 14 aydayiz yeni başladı. Yeni baslayanlarda olabilir diyorlar ama Dr götürmekte fayda var yine de..
kahvekokusuu Anneko aslinda 7 aylikken tutunarak yürüyordu 8 aylıkken birkac adim atmaya başladı ama ben hep erken diye düşünüp engelledim o adim attikca tutup oturttum buna ragmen 9,5 aylikken tamamen yürüyordu
Anneko kahvekokusuu benim kızımda 5.5 aylıkken tutunmaya çalışıyordu engellesemde yaptı şuan 7 aylık kanepe kenarlarından tutunarak adımlamaya çalışıyor korkuyorum bileklerine fazla yük binecek içe basacak diye çünkü bende 9 aylıkken yürümüşüm ve hala içe basıyorum sizde durum düzeldi mi diye sormak istedim
kahvekokusuu Anneko şuan 25 aylık düzelme yok Kasım ayına yürüme analizine randevumuz var bakalim o zaman ne diyecekler
Anneko kahvekokusuu peki gözle görülür bir içe basma durumu var mı gündelik yaşamını sıkıntıya sokuyor mu
Anneko kahvekokusuu anladım inşallah bir sıkıntı olmaz sağlıklı günleriniz olsun bebisinizle teşekkür ederim bilgiler için
Cansucan20 Tubasel5 merhaba benim bebeğimde öyle atıyordu adımını dıştan içe doğru gibi. Doktorumuz fark etti fizik tedaviye yönlendirdi. Bir ay masaj ve merdiven çıkma vs gibi egzersiz verdi. Kontrolde düzeldiğini söyledi. Ama üç ay sonra tekrar kontrolümüz var