Bebeğin dışkısında doğduğu andan itibaren bakteriler bulunur. 1 yaş bebek kakasında bi şey yoktur demek ne kadar yanlış. Bebeğin kakasından idrar yolu enfeksiyonu oluyor mesela. Bu kakadaki bakterilerin bulaşması sonucu oluşuyor. Enfeksiyon da yapabilir hastanede en azından kan alınıp kontrol altında tutulur.