eylul19 Selbiyavuz19 ben sadece tahın ını aldım guzeldı.pırınc unu falan o tarzlarda og marka onerırım.
ArdicEge Selbiyavuz19 wefood dan sadece kaya tuz alıyorum. Onun haricinde tüm ek gıda alısverisini og den yapiyorum ben cokta memnunum.
kenankaan Selbiyavuz19 ben kullandım, badem unu, keçiboynuzu unu, fındık unu, himdistancevizi unu,çikolatalı hurmalı fındık ezmesi. Hepsi çok güzeldi
Sadeceanne1612 Selbiyavuz19 tam pirinc unu mısır unu Tam buğday yulaf unu Keçiborlu unu tarhana irmik falan hepsini og aldım elimdekiler bitti 1 ayda ketbox sipariş verdim şimdi onları kullandım onlarda baya iyi
Sadeceanne1612 Selbiyavuz19 ben Karadut özü ve Elma suyu konsantre aldım oğluma ama iştah açması için değil bağışıklık güçlensin diye aldım tatlıların da Elma suyu konsantresi koymak için aldım bekliyorum