Benim bebeğim de viral enfeksiyon kapmış yani ishal karın ağrısı halsizlik ateş vardı . Hemen telaş etmeden , öncesinde probiyotik takviyesi başladım enterogermina Kids içirdim . Bez sayısı ⅚ iken ⅔ e düştü ateş içinde iyotlu su içirdim ve seyreltip vücuduna sürdüm şuan gayet iyiyiz ateş 4 gün devam eder yine telaşa girmeemeye çalıştım şükür geçiyor böyle verdiklerim ile