R anne bebeğine TV telefon çok izlemesi den şikayetçi bende çocuğum olmadan önce yok vermicem şöyle yapicam böyle yapicam derdim ama öyle hiç birşey denildiği gibi uzaktan sanıldığı gibi olmuyormuş oğlum Aralık ayında 3 yaşına giricek çok hastalanir ve sürekli hastanede kalirdik hastanede serumlar havalar verilirken dursun biran önce iyileşsin diye telefona alıştı sonra hamile kalınca TV ye dahada alıştı kardeşi olduğunda başta güzeldi 11 aylık küçük oğlum 5 aydır tuvalet eğitiminde başladıktan sonrada iyice hircinlasti sürekli ağlama bağırma dinlememe yerlere yatma yuvarlanma nekadar aksilik yaramazlık tehlikeli iş varsa yapıyordu Allah razı olsun insagramdaki ekransiz çocuk sayfasından otizimli ver çocuklarına sürekli TV telefon izleyenlerin hikayelerini paylasiyor okudukça için gitti çocuğumun hircinliklarinin telefon yüzüne olduğunu düşündüm ve birden kesme kararı aldım Telefon istediğinde kendi internetimi ve wifi yi kapatıp açılmadığını söyledim garip yavrum şarj aletini takınca açılacağını saniyodu onunda denek acilmayinca bı kaç defa ısrar etti açılmadı diyince telefonu unuttuk telefin acilmayinca TV açtırmak istedi onunda fişini ciakrdim ama pirizde takılı gibi duruyordu ve bazense kendisi fişleri takabiliyor her ihtimale karşı kumandanın pilinide cikardim baba bozmuş bak açılmıyor gelince yapar derken böylelikle TV yi de bıraktık herkes bu çocuk değişmiş sakinlesmis konuşması düzelmiş dedi TV telefon yok ondandır dedim aksilesmesi inatlasmasi hırçınlığı kalamdi en azından göz hizasına inip sakin sakin anlattigimda anlıyor yavaş yavaş paylaşmayı öğreniyor bunu neden yazdın diyenler illaki olucaktir kendimce tecrubemi anlatmak istedim belki telefon tablet TV biraktirmalarina vesile olurum başkalarına telefonun tabletin TV nin zararlari da yararlarida var ben yararını gördüm zararını görmeden de çok şükür bıraktırdı eğer her istediğinde 24 saat boyunca her istediğinde vermiş olsaydım belki benimde çocuğum duyarsız ismine tepki vermeyen oyun oynamayan kendi kendine oyun kuramayan kendi becerilerini yapamayan bir çocuk olacaktı uzun olmuş hakkınızı helal edin herkese tavsiyemdir ekransizcocuk sayfasında sizden gelen 1 ve 2 olan postları i sonuna kadar sabırla okumaniz