svdarc Bebeğim 20 günlük 2 gün öncesine kadar kortizon tedavisi aldığım için emziremedim iki gündür emziriyorum ama 4 5 saat göğsümden inmiyor sürekli emiyor doymuyor mama veriyorum doyuyor nasıl olcak böyle 🥹
Nisa1710 svdarc doyuyordur canım o senin göğsünde huzurlu olduğu için sürekli orda kalmak istiyordur bende doymuyor diye mama vermiştim o zamanlar oysaki çok güzel doyuyormuş zamanla azalıyor bu süreler
Hakanbuse0 Sütün azdir emzirdikce artar bebegine cok fazla mama verme seni emmesini sagla bol su tüket git gide sütün artar doyar bebegin
Hakanbuse0 svdarc emzik vermeyi dene bi de ben de öyle yaptim baktim agliyo surekli elleriyle yoluyo her yeri tekmeliyo emzik verdim sakinlestirdim iyice
Hakanbuse0 svdarc bi süre verme ya da farkli ucu olan emziklerden deneyebilirsin küçük parmagini emmek istediğinde ağzına ver parmağını emsin sut gelmedigini anlar emzigi de tutar belki
svdarc Nisa1710 çığlık çığlığa ağlıyor mama verince susuyo bakalım sürekli emzirmeye çalışıyorum zamanla düzelir diye umuyorum 🥺