Yenianne22 Kaka yapmışsa sorun yok diye bir şey yok. Önemli olan ÇİŞ. Böbreklere zarar vermeye kadar gidiyor bu durum biz ucundan döndük. 24 saat çiş yapmadı dediğimde doktor hemen acile gidiyorsun demişti ve oğlum aç kalmış. Böbrekler sıvı kaybetmiş. Kaka asla doyma kriteri değil. Hastaneye gitmediyseniz lütfen zaman kaybetmeden gidin.