Asyabatrr Mora size de çok geçmiş olsun Allahımdan tek duam ishali bitsin oğlumun valla 5 günde erdi şaka gibi dr ihmali yüzünden de ölüme yol açtılar hastane görmek istemiyorum hiç😞
Asyabatrr endoplazmikretikulumiste valla başka dr da gittik o da aynısını dedi eğer rota olsaydık şimdiye geçerdi ilk defa oğlum bu kadar kötü oldu değil rota bence covit olduk bence salgın sulardan diyorlar da biz çeşme suyu bile içmiyoruz ortada büyük yalan var
ipekk05 Mora bizimde bugün 6. günü ishaldi bugün sadece bir kere yaptı sanırım bizimde bitti siz ilaç vs kullanmışmıydınız
Asyabatrr ipekk05 probiyotik başladık reflor veriyorum pek içmiyor zincfort kullanıyorum evde kakası katı olsun diye uğraşıyorum resmen işer gibi kaka yapıyor sizin de öylemiydi peki
ipekk05 Asyabatrr evet sulu ve kötü kokuyodu yeşil gibiydi ama bugün 6. günü sadece bir kere yaptı çok şükür birazda kıvamlıydı sanırım düzeliyo çok şükür ya sizin kaç gün oldu
Asyabatrr ipekk05 mama ek gıda alıyor valla ilk günler 20 bez gidiyordu rahat dün 6 tane felan gitti bugün daha yapmadı
Melis84 Geçmiş olsun. Bizim de pazar gün hafif ateş ile başladı sonrasında ishal geldi, ateş 39 a çıkıyor ishal sarı renkte devam ediyor, üşütme felan diye düşünmüştüm ama geçmiyor bugün doktora gideceğiz.
Asyabatrr Melis84 yok ya hiçbir şekilde geçmiyor serum ilaç fayda etmiyor 10 gün sürecek herhalde bugün 6 günümüz kala yapması azaldı ama ishal hala ilk zamanlar 20 bez gidiyordu çoook geçmiş olsun insan yıpranıyor evlatlarını böyle görünce😩
Asyabatrr ipekk05 evet canım sabahtan beri 2 bezimiz oldu şükür azaldı çok kötü günlerdi Allahım birdaha yaşatmasın bana versin evladıma vermesin🥺
ipekk05 Asyabatrr aynen canımmm çoook zor umarım bidaha yaşamayız yarına da bire düşer bizimde öyle oldu çünkü net olarak nerden kaptılar mikrobuda ishal oldular bi anlasak bide o var🙁
ipekk05 Asyabatrr kafayı yicem ishalimiz biteli bir hafta olmuştu bugün iki kere sulu kaka yaptı tekrarladımı anlayamadım oooofff😫