Denizsmom oğlum 18 aylık. 3 4 defa kestirdik saçını. Ilk kestirdiğinde saçları daha kalınmış daha gürmüş gibi geliyo insana ama değişen hiçbi şey olmuyo sadece daha sert uzuyo saçlar. Ama zaten kestirmeseydik de şimdiye kadar sertleşecekti uzadıkça. Eşimin saçları koyun postu gibi saç derisini göremezsin ama ben sanki 30 olmadan kel kalacak gibiyim ince ve az. Oğlum 3 4 defa traş olmasına rağmen ince ve az hala. Doktorlar da kuaförler de bununla hiç alakası yok diyor. Bence de yok. Ya anneye ya babaya çekiyorlar.