Biricik01 OzlemCann uçuk gibi görünüyor, ilk başta kızarıklık oluyor böyle geçmiş olsun, eczanede uçuk kremleri var bebek için erkenden surerseniz çabuk kaybolur
irva OzlemCann Uçuğa benziyor çünkü 20 gün önce bende böyle başlamıştı doktor uçuk dedi hemen krem sürdüm 2 günde yok oldu daha tamamen çıkmadan.
Biricik01 OzlemCann kaç aylık bebeginiz, korkmayın birsey olmaz inşallah, benm kızım da sürekli çıkıyor hastalandiginda, korktuğunda vs.bir kere virüs vücuda girince hep tekrarliyor maalesef.Bekleyin belki kabarcık olmaz degildir