Herkese merhaba. Kafamı karıştıran bi durum var sizlere sormak istiyorum. Oğlum 28 aylık,tuvalet eğitimine başlayalı 6 gün oldu. 40dk da bir tuvalete götürdüğümde çişini az ya da çok yapıyor. Fakat ne zaman sorsam çişim yok diyor ve yok dedi diye tuvalete götürmezsem altına yapıyor. Acaba tuvaletinin geldiğini ne zaman anlayabilir,ne zaman bana söyleyebilir? Ben sorduğumda hep yok dediği için kendim 40dkda götürüyorum. Yanlış mı yapıyorum?