Başlıkta belirttiğim gibi kızım 24 aylık her şeyi ama her şeyi ağlayarak yaptırıyor, öncesinde hiç fark etmemiştim bu huyunu çünkü ağlamasına bir şeyi istemesine bile fırsat vermeden direk yapıyordum. Şu 1 haftadır artık dayanamıyorum, ota ağlıyor b.ka ağlıyor. Resmen krize giriyor kendisini yerden yere atıyor ki normalde böyle huyları hiç yoktur çok narin bir bebekti vurma kırma dökme itme yoktur zaten. Ama bu krize girdiği an resmen beynimden vurulmuşa dönüyorum o ağlama sesi kulaklarımda uğulduyor, hiç ellemiyorum 5 dk kesintisiz ağlıyor sonra gidip sarılıyorum sakinleşiyor öncesinde yanına yanaşsam zaten daha çok ağlıyor, bilmiyorum nolcak böyle eşim sen her şeye tamam dediğin için şu an olumsuz olan hiçbir şeyi kabullenmiyor diyor.