Fatimaafr tahlillerini yaptırmış mıydınız? Değerler iyiyse kullanılmayabilir. Büyük oğlumda 16 aylık olana kadar kullanmadım çünkü iyi besleniyordu Demir değeri çok iyiydi. 16 aylıkken iştahsız bir dönemi oldu değerler düştü 2 ay Demir kullandık bıraktık. Demir bizde aşırı kabızlık yapıyordu, normalde de oğlum kabızdı başka rahatsızlıkları nedeniyle. Devamlı tahlil vererek doktor kontrolünde Demir kullanımı bırakıldı, beslenmeye odaklanıldı. Ama meeela ikinci oğlanda Demir’i 4. Ayda başladım, çünkü onun değerleri abisi gibi değil. Bu arada ocean kullanmıştım memnunum, kendi adıma tavsiye edebilirim