Eymenim 2. Ay aşımızı dün yaptık ateşi Yok ama ufak ufak bedeninde ve sanki boynunda minik kızarıklıklar çıkmaya başladı öyle olan var mı yada duyduğu gördüğü aşı yapar mı acaba.
deletedmom173 Eymenim yarın bizde olacağız canım bir bileğim yok hemşireye sorarım bilgisi olan anneler yazacaktır
Sevda6767 Benim kızımın da bugün yapıldı daha bir şey yok vücudunda olir mu bilmiyorum ama hafif ateş var kaç olursa müdahale edeyim kızlar
Sevda6767 Eymenim 37.7 ye kadar çıktı çok şükür daha fazla çıkmadı canm müdahale etmedik geçti gitti şükür