Kizlar merhaba. Bebegim 10 aylik bende domatese baslamak istedim. Muğla da yaşıyoruz cok sicak isilik de oldu ama sanki domatesten sonra daga genis kızarıklık oldu kac gundur kolları göğsü isilik mi alerji mi bilmiyorum ama alerji gibi görünüyor. Doktora götüreceğim zaten. Sizde var miydi? Ya da ne zaman geçer biliyor musunuz? 1 yaşından sonra geçer mi bu alerji sorunu