Semaan Allah aşkına karnıma yapıştırdıkları bant göbeğimde kaldı bi türlü çıkartamıyorum si nasıl yaptınız
Ayso5 Semaan yikana yikana geçiyor o bölgeye ilk etapta lif suremiyordum dediğim gibi zamanla geçmişti
Semaan slnkrglu kaç kere banyo yaptım yaa keseyi aldım çıkartmaya çalıştım 15 gün oldu sezeryan olalı bu arada
Semaan Meliket 15 gün oldu sezeryan olalı canım kese yaptm ama cıkmıyor yine kaç defa banyo yaptım ya
Semaan Ikrazumra19 yok onu aldılar canım o ayrı ondan önce ameliyatta yaktılar ertesi gün doktor gelip sugeçitmez bant taktı ondan önceki bant izi geçmiyor ya
slnkrglu Semaan sezaryenden 1 hafta sonra doktor kontrolünde doktor bantı çıkarıyor. Sizin bantı doktor çıkarmadı mı?
Semaan slnkrglu canım çıkarttı o su geçirmez bant ayrı ondan önce ameliyattan cıkarken taktıkları bant var doktor sonradan gelip dikişe bakıp su geçirmez takıyor ondan önceki bant izi duruyor onu cıkartamıyorm
Semaan Deletedmom27337 aynen onuda doktor cıkarttı canım onda sıkıntı yok zaten ameliyatta başka bant takmışlar onun izi duruyor onu cıkartamıyorm
Semaan Buglemmddd vallahi hakiki zeytinyağ vardı onunla çıkarttım keşke baştan demeseydim bi iki ovalamama cıktı🤭