Bebeğim 2 aylık son 1 aydır mama kullanmamız arttı ve Aptamil-Conformil kullanıyoruz . Bundan önce hipp kullandık fakat bebeğime iki mama da kabız yapıyor , gazını çıkarıyor ama kakasını yapamıyor , yardımcı olur musunuz fitilsiz kaka yaptiramiyirum. Sizin mamalarinizda böyle mi olyor ?