Bebeğim 2 haftalık bugün guatr hormonunun yüksek çıktığını öğrendim internette baktım yüksek olursa ne olur diye güzel olmayan Şey ler yazıyor. Çok korkuyorum ağlıyorum öğreniğimden beri, yasayan oldu mu
Geçer mi bu lütfen cevaplayın içim içimi yiyiyor.