Kızlar bebeğim 1 aylık olacak, göğüs yaralarımdan dolayı bir süre sağıp vermek zorunda kaldım hala daha iyileşmiş değiller 25 gün oldu neredeyse öyle böyle emziriyorum az çok. Sütüm yetmediği için mama vermek zorunda kaldım suan hem beni emiyor hem mama veriyorum doktor kontrolünde. Şimdi her iki göğsümü de vermeye başladım, normalde sağınca eğer doluysa 60 cc çıktığı oluyor her ikisinden de ama bebeğim benim göğsüme gelince hemen uyuyor uyuduğu için de çok yavaş emiyor tamamen boşaltamıyor belki 1 saat 1 buçuk saat emziriyorum yine boşalmamış oluyor ve doymuyor da zaten. Ne yaparak daha sağlıklı bir emzirme sağlayabilirim bebeğim en azından biraz da olsa göğsümle doysun istiyorum eskisi kadar mama vermek istemiyorum