Merhaba İstanbul’da yaşayan öğretmen annelerim varsa onlardan bilgi almak istiyorum.Bebeğim 48 günlük,eylülde okul başlayacak.Ben bu dönemi rapor ile geçirmek istiyorum.İstanbul’da heyet raporu alabileceğim bir hastane var mı ? Alanlar nasıl aldılar,doktorla ne diye görüştüler acaba ?