Arkadaşlar merhaba. Bebek arabasında Pusetten port bebeye ne zaman geçiş yaptınız? Bebeğim 5 aylık merak ediyorum. Portbebeye geçip erken zamanda oturur ya da yatar pozisyonda kullananınız var mı acaba? Yani pusette nasıl koyarsak öyle duruyor. Portbebeye geçince yatış pozisyonuna mı geçirmem lazım uyuyunca nasıl olacak bilmiyorum 🙈 Aydınlatabilir misiniz beni acaba ya 🤭