Herkese merhaba anneler..
Bu ay sonu oğlum 21 aylık olacak. Ve ben artık memeden kesmeye karar verdim. Aslında niyetim 2 yaşa kadar emzirmekti ama memeye güvendiği için ek gıdayı sallamaya başladı. Bende yavaştan başladım çalışmalara. Önce gece beslenmesiyle başladım. 1 buçuk 2 aydır gece beslenmesi yok artık hayatımızda. İyice alıştığı için 2. aşama olan uyurken emme mevzusu (kiii bu en korktuğumdu) oldu. Önce gece uykuları için başladım. Başka odada emzirip yatak odasına götürdüm. Sırayla önce babasının sonra benim yerime yatmaya çalıştı. Her seferinde orası benim diğer taraf ta babanın yeri annecim senin yerin burası diyerek beşiğini gösterdim. Böylelikle karanlık ortamda kendi kendine emmeden uyudu. Öğlen uykusu içinde biraz önce denedim yine aynı aşamalarla 10 dk da kendi kendine uyudu 🥺 Sıra gün içinde azaltmaya geldi. İçim çok buruk sanki Bi yanım eksiliyormuş gibi hissediyorum 😢Gün içinde azaltmak için önerileriniz var mı ben şöyle yaptım gibi. Varsa şuan desteğinize ihtiyacım var. Uzun oldu biraz okuyup fikir veren herkese teşekkürler 💖