Senemkscu 29 günlük bebeğim var normalde öksürüğü yok ama emdikten ve mama yedikten sonra çok içten öksürüyor neden olur normal mi bu?
1kizannesi Senemkscu sütünüz tazyikli geliyor olabilir biberon için de yavaş akış kullanıyorsunz değil mi